♥ Lördagsmorgon;

God morgon.

När man äntligen får sova ut eftersom att det är helg så bestämmer sig ögonen att helt enkelt vakna innan 9. Det är drygt.
På vardagarna när man måste gå upp då vill ögonen helt plötsligt inte slås upp. Varför är man aldrig trött på helgmorgnarna? Jag vill sova när jag äntligen får! Åh så frustrerande, vilket gör att jag blir irriterad och sur. Haha

Today har jag planerat att gå en lång promenad i den vita snön som kanske inte finns så länge till när det sedan kommer att bli slask och is. Ska försöka få mer lillesyrran på en tur också. Vi behöver ljus utifrån för att må bättre och även sova bättre. Sen som grädden på moset så har jag laddat batterierna i kameran och ska ut och fota lite och se om det finns nåt vackert att fota. Det är lite frost kvar på träden så får se om det blir någon bra bild. Men nu längtar jag til vår och vårtecken som jag kan fota. Åh värme och sommar skulle inte sitta så illa till just nu i denna kyla.

Inget annat planerat idag vitt jag vet men det kommer väl under dagens lopp eller vad man nu säger.
Annars tänker jag bara ta det chill av den ledighet jag har nu under helgen, sen är det full rulle igen vilket påminner mig om att jag måste nog starta med min musikuppsats och läsa klart en engelsk bok vi fått i läxa. Hjälp! Hur ska jag ta mig igenom den och samtidigt komma ihåg om vad det handlade om i början?


Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0