♥ Kväll;

Hjälp vart har tiden tagit vägen? Det är redan kväll och mörkt ute och sviniskallt ute! Höll på att frysa ihjäl ute när jag väntade på bussen tidigare idag. Jag måste nog börja klä mig varmare eftersom jag inte har lust att stå och hacka tänder ute nästa gång..

Har haft radion på nonstop idag och det är riktigt trevlig med musik när man sitter vid datorn eller läser. Speciellt när man har surround system i stereon. Mys :)

Nu är det snart CSI MIAMI som jag bara måste se på. Det visas på kanal5 kl 21, vilket innebär att det är om ca 5 minuter..Ska krypa ner i min varma säng och kika på tvn och sen fortsätta lyssna på musik.

Ha en trevlig kväll, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0