♥ Kväll;

Hej kväll!

Skuttade precis ut ur duschen och håller på att spraya och torka håret. Sitter och chattar med lite trevligt folk också.
Snart är det väl läggdags för mig om jag ska orka vakna upp vid 6 imorgon bitti.. SUCK hatar onsdagar! Slutar också vid halv 5 imorgon, men vår musiklärare brukar släppa oss tidigare. Hon är snäll.

En annan grej som hände idag var att en man ringde mig och pratade lite om att jag har anmält mig i en tävling där man kan vinna typ en massa saker och som tack för att jag svarade på frågorna får jag ett par boxer kalsonger. HAHAHAHAHA ja det var väl bara att tacka så mycket för det då och typ garva ihjäl mig i telefonen..Hihi^^

Nej nu börjar jag känna mig en aning trött och osocial.. Jag som har varit social hela dagen.. Nåja, det är väl en dag imorgon också.

Sov gott!
Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

HAHAHAHHA boxer kalsonger, herregud ANgelica. Vad var det för tävling du deltog i??? en tävling för killar? :P

2010-01-13 @ 17:20:26
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0