♥ Home;

Åh vad sur jag blir när jag började dagen med att upptäcka att det inte fanns någon juice hemma vilket är mitt koffein på morgonen när andra har kaffe. Då kan man nästan tänka ut hur sur jag varit hela dagen och liiiite extra sur vart jag då tåget var 40 minuter försent från märsta imorse bara för att det var nå växelfel. Det brukar oftast ta ca 8 minuter att ta mig från märsta station till väsby station så liiiite extra sur och irriterad var jag då.. Hehe^^

Även om skoldagen inte började så bra, så blev det bättre under dagens gång då jag hade utvecklingsamtal med mina mentorer och det var ju ingen större fara och de tyckte att min närvaro var jättebra :) (a) bara för att skryta lite :) haha
På matten upptäckte jag att jag glömt min mattebok hemma efter allt plugg igår..Så där satt man rastlös på den lektionen när jag egentligen kunnat plugga..Det resulterar väl i provet sen då...Usch jag vill inte!

På musiken så behövde jag bara komma och visa upp mitt musikarbete, hur långt jag kommit hittils. Jag har ju trots allt 3 veckor på mig att slutföra det, så det är ingen brådska här inte.. :P

Nu om ett tag så ska jag käka och sedan börja plugga engelska igen och sedan matte.. Usch jag vill helst undvika det, men vad gör man? Det är dessutom snöstorm här just nu... :/


Skriver mer ikväll,    PUSS!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Oj oj oj, nån verkar ha inte varit på humör idag :o och jobbigt med förseningar ;P.



Ja du, vad gör man åt?? Inte undvika det helt enkelt :)



SV: Hehe det är faktiskt sant men vill jag drömma så händer det annars inte haha :D.



Hahah nää, hunden fick inte tag i mig. Men nån dag efter blev en kompis jagad och då blev han biten. Det var typ efter det man fick hundfobi. Inte nog med det så var hunden liten hahah :P

Fifan, gjorde det inte ont? och vart blev du biten? :o



Haha okej okej, då vet jag det :)



Du med <3



Puss

2010-01-27 @ 16:44:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0