♥ Hemskickad;

Tja!

Är fortfarande lite illamående och kallsvettig efter att jag blivit hemskickad av mina klasskamrater samt min lärare. Usch men har fått i mig en risifrutti och dricker just nu vatten för att få i mig vätska. Om inget händer i natt och jag mår bra imorgon så blire skola som vanligt.
Tidigare idag har jag haft ULS, matte och kommunikation. På matten höll jag på att dö! seriöst! hehe men nej, men jag hatar, hatar, hatar, hatar matte och är superglad att det snart är över. Jag förstår typ nada och kapitlet är så långt i boken och man kan seriöst inte plugga på allt när det bara kommer typ 10 frågor på provet.. Usch nu låter jag lat, men jag orkar seriöst inte! Matematik kan ta sig nånstans!!!!!!!
Haha, fick ut lite aggressioner på min blogg...^^

Nåja, vad kan man göra...?
Skriver mera sen, puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha såklart att man borstar tänderna innan tandläkarbesöket hahahahha :D



Gör inte du det? :P '



Nu ska du inte ge upp, du ska klara matten :)

2010-01-25 @ 17:26:09
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

"dricker just nu vatten för att få i mig vätska"

det är väl SJÄLVKLART?? vad skulle du annars få i dig av vatten? :P

2010-01-26 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0