♥ Haha;

Så nu var man idiotförklarad bara för att man var så koncentrerad på att skriva sms och samtidigt glömma kliva av bussen när jag skulle av. Men en liten bit fick jag gå men det var bara skönt när det är så friskt ute.

Kort dag i skolan men det var kämpigt att gå upp imorse ska jag säga. Jag snoozade en kvart tills jag ryckte upp mig själv ur sängen. I skolan skulle vi ha nå slags test på boken vi läst och min engelska lärare började skratta när jag sa att jag inte kom ihåg slutet av boken. Typiskt.. ^^ Hehe
Sen har dagen bara rullat på som vanligt och jag är så sjukt glad att det äntligen är helg och sovmorgon!!Gaaah! :P

Ikväll blire bara chill och jag är ensam hemma hela kvällen för att mamma ska ut. Så jag bunkrar upp med te och nåt gott o en filt och ser på en film ikväll. Det blir mys om jag får säga det själv. :)

Hörs senare, puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0