♥ Fredagskväll;

Åh jag är så sjukt trött efter en väldigt lång skolvecka. Har bara lust att gå och sova precis nu. Men jag vet att jag kommer vakna super tidigt imorgon om jag gå och lägger mig nu och jag vill kunna sova ut lite längre...
Dessutom kommer Jenna hit ett tag imorgon och vi ska snacka om allmänt skvaller, gå ut på en promis och fota såklart :) Ska bli najs att ses när vi inte setts på ett tag, eller vi har ju setts men inte umgåts på länge. Hon är ju trots allt min närmaste vän som jag känner att jag kan prata om allt med. Hon har ju ändå sett mig i mina dåligaste dagar osv.. Vi har känt varandra sen vi gick i 8an btw ;) ♥
I alla fall så ska vi bara ha en massa mys :)


Skriver mera senare imorgon. God natt :)
Puss



Kommentarer
Postat av: Pappsen

"Sämsta dagar" heter det....inte dåligaste.

2010-01-29 @ 21:49:55
Postat av: angelica

Äsch vad spelar det egentligen för roll pappa? :P

2010-01-29 @ 22:35:10
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0