♥ Fredag;

God morgon!

Sitter här och kollar facebook och lyssnar på musik i mitt headset. En mysig morgon som jag trodde det skulle bli genom att vakna själv och sent men icke sa nicke. Telefonen ringde vid 7 och min tandläkare var tvungen att avboka tiden som är just idag. Trodde jag drömde först men efter ett antal signaler vaknade jag med ett ryck och sprang upp och letade först och främst efter telefonen, svarade som jag vet inte vad. Min mörka morgonröst, inge vidare att höra direkt. Hon i luren frågade även om det var jag som svarade. Hehe

Men jag får nog ställa mig in på att sova ut i morgon eller nåt. Får då sätta ljudlöst på mobilen och hoppas att ingen ringer just då så jag missar det. Hehe^^

Vad gör du idag då? Jag har typ ingenting planerat. Jag får ta dagen som den kommer helt enkelt och försöka njuta de sista två dagarna av ledighet jag har kvar sen blir det full rulle igen. :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0