♥ Fredag!;

Yes!! Äntligen FREDAG, vilket innebär att det snart är helg och ledighet.
Just nu sitter jag här som vanligt med en macka och ett glas juice och ska bege mig om typ 45 minuter till skolan. Det blir inte en sån lång dag då jag slutar kvart i ett. Supernajs! :)

Orkade inte göra svenska läxan igår då min hjärna blev överproppad av matteplugg men som min mentor sa till mig på utvecklingsamtalet vi hade i onsdags så skulle jag tydligen inte jobba övertid utan "prioritera". Så därför om hon frågar mig varför jag inte gjort min svenska läxa ska jag svara " Jag prioriterade matten igår eftersom att det är prov idag". Undrar vad hon säger...^^ Hon är en sån sträng lärare som man önskar att man inte hade men det måste ju finnns nån som är så också antar jag.


Skriver mera senare när jag kommit hem. PUSS



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha men tjejer är rätt sega ibland på att hitta grejer, de kollar på vart enda grej att man efter nån timma brukar tröttna hahahah xD. Vi killar går bara in, tittar på några t-shirt eller tröjor, är de inte fina så betyder det att butiken inte har några bra kläder. Då är det bara att gå till nästa butik haha :P.



SV2: Hahah det hoppas jag att det visar sig på resultatet. Håller tummarna nu för dig ;). Ja, du får helt prioritera plugget än sms ;)



<3

2010-01-29 @ 07:48:54
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0