♥ Frågor och svar;

Lovar du att vara ärlig? ehm, jag tror det ^^

Du heter: Angelica

Smeknamn: Anci, ancs

Låt som när du är ledsen sörjer till? hm.. har nog ingen låt som jag sörjer till

Beroende av: luft såklart xD och Musik :)

Vem behöver du mest just nu: hm.. vet inte?

Vad tror folk om dig? att jag är snäll och pratglad :)

Stämmer det? inte vet jag men hoppas det i alla fall

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är söt =) hehe

Vad säger du för att imponera på någon? hm.. svår fråga, jag vet inte. försöker väl inte imponera på nån^^

Hur imponerar man på dig? Att bara våga vara sig själv :)

Brukar du skratta för dig själv? hahaha alltid, är så lättroad

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jaha okej, men bättre att skicka det genom msn:). Haha precis :P God natt :*

Var bor du? Märsta

Trivs du där: Yesbox ;)

Äger du några converse: nope :P

Vad har du för mobil operatör: Tele2

Är du allergisk i mot något: nej men överkänslig för pollen och för vissa blommor

Har du haft sex idag: nej

Nästa mål i ditt liv: plugga klart såklart ;)

Hur svarar du i mobilen: hallå? :) eller hej beroende på vem det är som ringer ;)

Vem ringde du senast? Jenna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: en hel del eftersom att samtalet varade i ca 25 minuter :P

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar typ ;)

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: alltid

När mår du bra: när jag är glad :)

När blev du fotad senast: - Igår

Hur känner du dig nu: hmm, hungrig ^^

Vanligaste färg på dina kläder: svarta :P

Vad tycker du om fötter: usch fötter är äckligt :P

Vad saknar du: allt möjligt :)

Hade du en bra kväll igår: ja! :)

Favorit dryck på morgonen: Juice<3

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött

Är du blyg? ibland, vid vissa tillfällen

Sysslar du med någon idrott: nope

Vill du hellre ha mail än brev: hm, jag vet inte.. skulle vara lite personligare med att få brev :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hahahaha ingen aning :P

Är du nöjd med ditt liv: det kan ju alltid bli bättre :)

Är du bortskämd: nej verkligen inte

Vad gör du i morgon: skola

Vad är det värsta du vet? allt för tidiga morgnar ^^

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på vad jag köper..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte :P

Vad längtar du till? SOMMAR SOMMAR SOMMAR !! :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det har jag :)

Vad använder du för shampoo? Varierande men just nu Barnängens Aloe Vera schampp
Vad är det finaste du fått? hm.. vet inte :)

Tycker du om någon just nu: kanske det ja  :)

Om fem månader: Sommarlov!!

Du samlar på: väskor bland annat :P

Gröna eller röda äpplen: röda är gott

Vem ringer du när du är arg/ledsen: typ Jenna :P

Gillar du golf: nej

Vilken tid gick du upp idag: typ 8 nångång

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: nepp bara fodrade mockasiner :)

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: oj, typ SHOPPA på IKEA ! haha :D

Tycker du det är viktigt att ha märkes kläder: nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar oftast :P

Har du piercing: Japp

Vill du gifta dig: Absolut! :)

Vill du ha barn: Självklart :D

Solar du ofta: nja inte så värst

Är du bra på att laga mat: Jaa :D haha

Är du flygrädd: tyyyp

Hur vig är du: hm.. ingen aning :S :P

Är du musikalisk? Hahah många säger det :P

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten typ

Vilken är din favoritglass: typ vanlij och choklad :)

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror det

Tycker du om sushi: nej usch haha

Vad äter du helst när du ser på film: olika beroende på vad man är sugen på :P

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck: Jaaaa som tusan! :S

Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska :)

Vilken ögonfärg har du: brungröna ;)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: usch nej :P

Röker du: Aldrig!

Hur ofta tränar/motionerar du: Några ggr i veckan genom dans ;)


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha ovanligt att du hatar vintern :o. Ja, alla saknar till sommaren nu. Speciellt jag ;)



Haha kommer bli en katastrofalt bakning, kan jag lova dig haha. Så bäst att jag inte gör det själv ;). Ja, din hjälp skulle behövas :D.



<3

2010-01-31 @ 15:45:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0