♥ Frågor och svar;

Lista:

Brukar du komma i tid? Alltid
Vad hade du i din mun senast? Middag
När mår du bra? när jag är glad och lycklig
När blev du fotad senast? i förrgår
Hur känner du dig nu? happy :)
Kan du laga mat? jag är bäst! ;)
Vad pluggar du? på barn-och fritid
Vad tycker du om fötter? Usch, hatar fötter!
Är du smart? haha inte för att skryta men.. ^^

Vad har du på dig? mjukis och linne
Är du aktiv i skolan? jag är jätte duktig
Vad saknar du? ingen aning
Vem saknar du? många!
När och varför grät du senast? när vet jag inte och inte varför
Var det pinsamt att svara på det? nej
Hade du en bra kväll igår? yes en mysig
Din favoritdryck på morgonen? juice eller te
Vad ska du göra i sommar? sommarjobba :)
Är du nöjd med ditt liv? en aning ja
Vad vill du jobba som? Jag vill jobba med småbarn.
Har du tråkigt just nu? nepps
Vad gör livet värt att leva? glädje o kärlek!
Vad i livet ångrar du? ingenting tror jag, vet inte?
Är du musikalisk? självfallet! ;) haha
Vad lyssnar du på för musik? blaandat o varierande :P
Kategoriserar du dig själv i någon stil? nej
Är du trött? nej, men det skulle var skönt att lägga sig på sängen och vila en stund :)
Vad gör du imorgon? Ingenting förhoppningsvis ;)

Din första
Operation? mina tänder -08
Piercing? öronen annars näsan
Sport du började på? typ dans om det räknas som sport?
Husdjur? en katt som hette pelle tror jag
Semester? Danmark

Favoriter:
Filmer? komedi och romantik är bäst men även thrillers
Tvprogram? blandat men just nu är det Andra Avenyn
Musik? Blandat ;)
Skola? Vilundagymnasiet
Bok? "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" med Magdalena Graaf

Just nu:
Äter du? ingenting
Dricker du? ingenting
Ska du? göra en egen almanacka
Lyssnar du på? Daughtry -  Over you
Väntar du ? ingenting
Tittar du på? sms :P

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon? Ögon såklart!
Kramar eller kyssar? mysigt med båda :)
Kortare eller längre? längre än mig typ hehe vilka krav :P
Snygg mage eller snygga armar? snygg mage ^^
Busig eller lydig? busig :)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: ja visst var det bra serier ;)

2010-01-09 @ 20:35:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0