♥ Fest lördag;

God morgon! Jag älskar när det är helg men däremot älskar jag inte att när man verkligen får sova hur länge som helst kan man inte sova längre än till 8 på morgonen. Då blir jag sjukt irriterad. Har försökt somna om men det fungerar inte så då blir man stressad. Så jag gick upp istället och lyssnar på musik. :)

Idag blir det att bara ta det lungt tills jag ska på fest. :) Runt 19 tiden ska jag befinna mig där och alla tar typ med sig nåt och jag fick förfrågan att baka kladdkaka. Självklart gör jag det eftersom att jag är så bra på att baka just kladdkaka och för att den är så himla god. Haha

Så jag tar bussen hem sen eftersom att jag inte orkar och vill gå hem eftersom att det tar en halvtimma att gå och det är mörkt. Det kan finnas vilka typer som helst ute mitt i natten på en lördagskväll eller hur? Nej bättre att vara på den säkra sidan och ta bussen hem. Jag kommer antagligen ta med mig kameran och fota men de bilderna jag tar lägger jag upp i morgon. :)

Vad gör du idag då? :) <3


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hihi jag ska till kåren :P



SV: Jo, det är en kul tema så det ska bli NICE :D

2010-01-23 @ 11:19:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0