♥ Dusch;

Hjälp vad dagen har gått fort!! Tanken på att det snart är skola gör mig crazy. Skulle ju inte tacka nej till mer ledighet, åtminstone 1 dag till i alla fall. ;)
Kom precis ut från duschen och ska snart ta ner min turban till handduk och torka håret och spraya och sedan sätta upp det så det blir lockigt tills imorgon när jag släpper ut det. :)
Om ett tag så ska jag väl slänga mig ner i sängen och se på en film tror jag och sedan försöka somna så tidigt som 23 eftersom att jag ska upp tidigt och så är det en lång dag som väntar..Suck.. Imorgon så måste jag försöka hitta en praktikplats så jag har det spikat och klart eftersom att vecka 10 börjar närma sig och då ska jag dra iväg från skolan och vara där på en praktikplats i 5 veckor. Skönt att slippa skolan då och så är det extra mysigt eftersom det är lov emellan också. :) Hihi

Nej men nu så ska jag försöka leta fram nån film från bokhyllan och sedan kika på den. :)
Hörs mera imorgon, God natt! Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe, ja det verkar ju så. Bra att vi har samma musiksmak ;)



Haha nej, de tycker inte att du är konstig. Det gör ingen :)



Du tycker att det är lätt att baka bullar då du har gjort det tidigare. Men jag har aldrig gjort det haha :D



Såklart att man åt kebaben åt dig med :D haha



<3

2010-02-01 @ 07:19:09
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0