♥ Darin Zanyar;

Åh jag satt och lyssnade på ett par låtar med Darin på spotify och jag bara älskar hans låtar fortfarande! De är väldigt betydelsefulla för mig.
Som ni kanske inte vet så var jag helt galen i Darin när jag var ca 14 bast. Mina väggar var fyllda med bilder med honom på, även om det var en liten fjuttig bild som typ var lika stor som min tumme klippte jag ut det som fanns i en tidning. Man såg alltså inte ens mina röda tapeter. Jag säger bara att jag var helt tooookig. haha jag har 3 av hans skivor och jag tycker fortfarande om hans musik även fast jag inte är lika galen om att jag skrek så fort jag såg han på tvn och var tvungen att banda vartenda program han var med i. Sen börja jag böla för att mamma köpte en dvd med Darin från alla hans konserter som jag satt och tittade på jämt. Haha han var bäst i mina dagar då och han var det ända jag tänkte på varenda dag. Men som sagt har jag blivit mognare och äldre och orkar inte slösa min tid på att ha en kändis crush när det finns så mycket annat viktigt här i livet.
Här nedan har jag lagt upp låtar som jag fortfarande tycker om och de är bland mina favoriter från hans skivor fortfarande idag. Enjoy! :)


Darin -  Want Ya!


Darin - B what U wanna B

Darin - What is Love

Darin - One true flame

Darin - Sail the ocean

Darin - The Way I Am

Darin - Why does it rain

Darin - Perfect

Darin - Step up

Darin - You don't here me

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

OJ oj, så du har varit verkligen en sån tjej. SOm typ idol-tjejer som sitter längst fram, skriker, gråter och allt haha :P.



SV: Sakta? Men då slutar de lyssna typ hahah. Så istället fick en kompis översätta det. Me nalltså jag är inte dålig men de hade en sån jävla konstig dialekt som jag inte fatta :P



Skönt att det gick över för mig i alla fall, mår inte lika dålig som igår :P

2010-01-16 @ 11:30:40
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha såg också hennes dokumentär :P



Det är jobbigt med tvillingar, ajg kommer ihåg när min morbror fick tvillingar. Herregud alltså, jag fick hjälpa de dagligen :P

2010-01-16 @ 11:31:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Emil

B what u wanna B är ju härlig :)

2010-01-16 @ 22:26:49
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0