♥ Dagen;

Tog en sen morgondusch och sedan drog över till Samira när vi sedan skulle dra vidare till ES för att hon skulle handla en födelsedagspresent. Vi gick till donken efteråt och hon bjöd mig på en cheeseburgare och en milkshake. Vi väntade sedan på Niclas som slutade strax efter att vi kom. Drog hem till Märsta och följde med Samira upp när hon skulle visa vilka kläder hon skulle ha på festen hon skulle på. Vidare hem så åt jag middag. Potatisgratäng med kyckling, såå gott! haha ^^ Btw så är det suuuuuperkallt ute. haha^^

Just nu sitter jag inne på facebook för att se om det finns några roliga test man kan göra. Så lyssnar jag på musik också såklart! haha

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja det är du haha :D



Nömen cheesburgare? Det är ju inte bra, skulle inte du börja äta nyttigt? :o hahah



Haha, jag åt själv cheesburgare idag (A)



2010-01-09 @ 18:00:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0