♥ ÄNTLIGEN;

Åh äntligen hemma!! Så sköööönt! Vill bara slänga mig i sängen och sova natten igenom! Har varit uppe sen klockan knappt var 6. Tur att det inte är en sån fruktansvärt lång dag imorgon. Läxor har jag fått också minsann och en stor uppsats som vi ska redovisa på musiken och min musiklärare ville att jag skulle sjunga också :O suprised? , javisst ;) Haha men det går nog bra :P

Imorgon så ska jag umgås med älskade Jazz!!

Btw så har min mobil kommit men kan tyvärr inte hämta ut den förrän jag får cash ;)
Nu ska jag käka mammas tortellini gratäng som är underbart god! Haha

Hörs mera sen om jag inte somnat

Puss!



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe det kanske jag är (A) :D



Haha nää inte än, jag vet inte ens om jag vågar testa baka :P. Tänk om det inte blir bra och då har man slösat pengar i onödan hahaha :D

2010-01-13 @ 17:16:49
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha jag har inga ingredienser eller recept hemma. Eller iofs, jag har en kokbok som jag aldrig har öppnat hahah :D



SV2: Hahahah sure att du inte visste vad det var för tävling :P

2010-01-13 @ 19:26:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0