♥ ÅÅHÅ!!!;

Jaja, jaja, jaja.....NU pluggar jag matte! känns bortkastat med tid iofs...



Skit roligt idag när tågen varit en halvtimme sent och inställda tåg som stått still..
Har bara varit i skolan idag och varit trött och seg, därefter åkt till min gamla praktikplats och hälsat på. Det var jätteroligt :) Fick ingen praktikplats där eftersom att de ville jag skulle testa att vara på en annan förskola eller så.. Det funkar det med, man måste ju testa..
Ska laga mat nu så jag tänker bättre sen när jag pluggar...

Skriver mera sen!



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hmmm inte vet jag hahahaha :P



Nej jag lovar jag visstei nte hahahah :D



<3

2010-01-28 @ 17:54:55
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0