♥ 2 /Januari -10;

Tjo alla!

Förlåt för att jag inte uppdaterat i skrift på ett tag utan bara i bilder men jag har ärligt talat inte haft lust att skriva nåt men det kommer snart att bli ändring på.

Puuuh... ! Inatt kunde jag knappt få någon sömn, kanske för att jag tog en liten tupplur vid 7-8.. Eller tog och tog, jag somnade helt enkelt. Ögonen kunde knappt vara öppna, ja då var det ingen idé att anstränga sig till att hålla dom öppna. Men tack vare det så somnade jag inte förrän vid 1 i natt och gatulampan lyste rätt in i mitt fönster och det blev ljust. Jag försöker alltid hitta nåt fel på saker och ting när jag inte kan sova och nu var det gatulampan som störde mig. Hehe ^^

I alla fall, nu till nåt annat.. ;)
Idag har jag inga som helst planer (inte vad jag vet om iaf) hehe så jag ska nog bara ta det chill eller nåt liknande.
Nu när jag tittade ut genom fönstret som snöar det återigen. Mysigt! :) Men snacka om att det är haaalt ute.. det tog mig nästan 2 timmar att gå fram och tillbaka till affären som oftast brukar ta ca 10 minuter att gå till utan snö och is. Hehe :P träningsvärk är bra efter att man gått och spänt benen hela vägen i sina klackade stövlar ^^


Nej nu ska jag snart gå och äta frukost, är vrålhungrig!! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0