♥ Torsdag morgon;

God morgon!

Idag blir det att skriva uppsatsprov vilket kommer vara väldigt jobbigt eftersom att man ska skriva för hand och det lär bli ett antal många sidor ja.. Sen blir det fika med klassen eftersom att det är sista gången vi kommer vara tillsammans när vi alla är på APU fram till april, så vi kommer ha det mysigt. :)
Datorkunskapsprov senare och det kommer väl att gå bra eftersom att jag vet hur man ska göra med excell osv.. Man måste ju alltid testa sina kunskaper på något sätt eller hur?

Var in och kikade på ditthoroskop.nu för att kolla in dagens horoskop och även morgondagen. Ser kanske hyffsat ut..? Eller? Tror ni på horoskopen? Jag gör typ inte det men det är roligt att se vad som skrivs. Hehe ^^



I alla fall så.. Nu ska jag nog ta och käka upp min frukost och sedan dra iväg till skolan. Jag skriver mera när jag kommit hem. Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0