♥ Tisdag;

God morgon! Haha sov inte alls bra inatt, hade tankarna proppfullt med en massa annat.
I alla fall så vaknade jag kl 5 och plötsligt fick för mig att jag skulle gå upp men kom inte längre än till dörren då jag frågade mig själv vad jag skulle göra uppe nu, fick inge bra svar från mig själv men jag gick i alla fall tillbaka till sängen och somnade bums. Hahaha jag måste ha drömt då eller nånting, gått i sömnen eller nånting liknande xD Det scary är ju att jag minns :P

Om en liten stund så ska jag åka iväg till skolan men först o främst ska jag borsta tänderna och sätta på mig ytterkläder. Här är det inte så fruktansvärt kallt faktiskt, nån pluss kanske det är. Wiiho det betyder ju att det snart blir varmare o sen sommar! :D hahah ^^

Men jag skriver mera senare.
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Haha läskigt att du gick upp mitt i natten :o. Du drömde för MYCKET att du inte orkade ligga kvar i sängen haha :P.



SV: Haha ja men jag hann inte, det smälte till när jag typ kom in i skolan. Men nästa gång får jag ta bild när jag står utanför :).

Nej, här i Sundsvall kommer man kunna använda det i några månader till och varför ska jag köpa en ny nästa år när jag har en? :D



Hehe då får du hålla koll på de medan jag bakar (A) :)



<3

2010-02-02 @ 08:13:10
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha det ska jag göra, om jag inte glömmer dt :P



Haha hur vet du att jag kommer köpa en ny nästa vinter? :D



Precis, därför vill jag inte baka hahaha .D



Köper kläder hela tiden? Det gör jag väl inte (A) :)



<3

2010-02-02 @ 15:55:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0