♥ Tisdag;

Tja!

Bloggen strulade igår så jag kunde inte skriva ett sent inlägg innan jag gick och la mig.

Idag har det varit en kort dag, vi hade ULS där vi bara satt och pratade och pluggade till ULS provet som är på torsdag morgon. Kommunikation hade vi sen och skrev av från en genomgång på powerpoint. Nästan som en onödig dag när jag egentligen kunnat vara hemma och pluggat istället..

Visste ni att man ska äta semlor idag? ^^


Nu när jag är hemma så ska jag sätta igång med plugget även fast jag är sjuuukt okoncentrerad :)(a) haha :)
Fick nåt trevligt i brevlådan idag också och kan inte sluta lukta på det! Hahah :)


Hörs senare puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

jag visste itne det förrän en kompis sa det, men jag tänker inte äta det :o xD ska du äta?



SV: Hahah bra där, nu får du äntligen lida :D



Jajaja, skyll på henne. De gör du ändå alltid haha :P

<33

2010-02-16 @ 15:19:41
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0