♥ Tidsfördriv;

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;

Blyg: det beror på helt vilken situation jag är i
Smart: haha aa (a)
Långsam: haha nja jag vet inte
Stressad: ibland
Tålamådig: HAHA nej knappt :P
Djup: jao
Öppen: ja nästan för mycket ibland
Ärlig: yes
Positiv: oftast
Rolig: ja lätt ^^
Ansvarsfull: Haha ja det måste man vara ;)


(VÄNSKAP) JAG HAR;


Svikit en kompis: ja
Förlorat en bästa vän: ja
Sagt att jag älskar en kompis: såklart ;)
Sovit med en killkompis: ja men inte ensamma :P
Sovit med en tjejkompis: javisst älskar "sleepovers" :)
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: hah ja
En kompis som vet allt: ingen vet allt men det finns nån som vet det mesta om mig
Berättat hemligheter: ja det har väl alla gjort, men inte nu som folk säger i förtroende


(KÄRLEK) JAG HAR;

Blivit sårad: ja
Krossat någons hjärta: nej
Gett någon ditt hjärta: ja
"Playat": absolut inte!
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja
Sagt att jag älskar någon och inte menat det: nej
Varit otrogen: aldrig!


(FAVORITER) FAVORIT;

Låt just nu: Don't let it go to your head - Jordin Sparks
Pryl: touchi <3 haha
Film: män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden o luftslottet som sprängdes
Bok: "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" - Magdalena Graaf
Lärare i skolan: Hahaha Malin lätt!
Plats: på nåt mysigt ställe :)
Frukt: vindruvor

(ÖVRIGT) JAG HAR;

Sytt: haha ja
Opererat mig: yes
Cyklat omkull: har väll alla? :P
Sjungit i duschen: alltid haha
Hoppat bungyjump: nej fy, skulle aldrig våga
Fobi för något: trånga utrymmen, mörker och kryp
Sett någon dö: inte sett nej
Varit på begravning: jo
Sagt att jag hatar någon: ja


LIVET;

Svart eller vitt: båda
Rött eller blått: blått
Skriva eller tala: prata såklart!
Vatten eller cola: beror på, men båda
Nagelbitare: nej
Mobil eller ipod: touchi
Snygg eller charmig: om personen är charmig så brukar man oftast tycka att personen är snygg :)
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsak: båda
Film eller serie: Film <3
Festa eller softa: chilla ;)
Sommar eller vinter: Sommar Sommar!!
Fredag eller lördag: Lördagsmys
Ljus eller lampa: ljus är mys :)
Övervikt eller undernärd: va?
Kärlek eller vänskap: vänskap kan leda till kärlek :)
Bio eller hemmakväll: båda, helst hemmakväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0