♥ Tea-talking;

Var och tog en promenad till ica med Sam för ett tag sen och vi gick hem till henne och drack te och snackade. Jag behövde verkligen få ut lite saker som jag gått och mått dåligt över i princip sen förra veckan så det var skönt att få ut det ur mitt system genom att prata om det.

Om ett tag så ska jag sätta mig ner med ännu med plugg i engelska och sedan försöka sova. Såg på Andra Avenyn tidigare idag bara för att kunna plugga nu, men har fortfarande inte kommit bort från datorn.. Nu gååår jag!
Skriver mera senare ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV:

Hahah precis men när jag skrattar så förlängs mitt liv med några dagar haha :)



Hittade den på youtube när jag satt och bara sökte på något :P

2010-02-10 @ 21:36:42
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0