♥ Tågförseningar;

Heej :)

Yes, jag kom i tid till föreläsningen som handlade om internet och spelberoende. Ganska så intressant faktiskt även fast vi satt där inne sjuuukt länge.
Fast dagen började med att bussen från mig inte kom så jag fick stå där ute och vänta på nästa buss som gick en kvart senare och jag säger bara, det var 26 minus imorse :O:O:O:O då var det kallt, jag kände inte mina tår och jag försökte röra på tårna så mycket jag kunde fast det hjälpte tyvärr inte.
Alla bussar/tåg är försenade. Jag slutade 14.20 men kom inte hem förrän vid 15.30 :O suck hehe ^^
Men nu så ska jag ta och slänga i mig mat och sedan vila en stund.. Hörs mera senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0