♥ Stan och hemma;

Hjälp vad dagen har gott otroligt fort! Var i stan på en jättemysig resturang och åt middag med en person. Vi hade det faktiskt supertrevligt :) Man blev verkligen mätt av maten och den var god. ♥

När jag skulle på tåget i karlberg så var det smockfullt med människor på tåget och jag stog precis vid dörrarna. Det vart nå fel på tåget så det var tvungen att backa tillbaka till karlbergs station efter att ha åkt några meter. Hoppade på ett annat tåg till märsta, var hemma 22.17 när jag egentligen skulle vart hemma vid 21. Men men, väl hemma så höll min moster och vi på att spela spel osv. Vi hade roligt och nu så ska jag väl snart gå och lägga mig, ska upp tidigt typ.. Hehe


En bra dag helt enkelt! God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0