♥ Spend some time with my very best friend!;

Jenna är bara för rolig alltså! Haha vi snackade, vi sjöng och vi käkade. För ett tag sen så följde jag med henne ut för att "godkänna" killen som hon dejtar, haha o de skulle dra iväg o se på bio så hon lämnade mig ENSAM! Hehe nej då, det är ingen fara har ändå inget annat vettigt för mig.. Får väl bara sitta här och tråka ut mig själv och vara avundsjuk på alla de andra som är upptagna (a) haha men fick i alla fall spendera större tiden av dagen med åtminstone en av personerna jag älskar. ♥

Nån bild på mig och Jenna från idag, och btw så finns det fler än JAG som PUTAR med läpparna! HA! ^^


Lots of Love ♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Du putar i alla fall mer än henne så hahahaha :D

2010-02-16 @ 00:33:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0