♥ Sova middag;

Att ligga ner och läsa kan både ha sina för- och nackdelar. Fördelarna är nog att det är avkopplande, lungt och man känner sig harmonisk. En nackdel med att läsa när man ligger bekvämt är att man somnar vilket jag naturligtvis gjorde hehe. Jag har nog ångrat mig att säga att "sova middagar" inte alls är bra men det är faktiskt superskönt! Men att vakna upp med ett ryck och vara ännu tröttare än innan är inte nåt man ser framemot direkt. Haha^^ Men känner mig en aning utvilad i alla fall och kommer nog ha svårt att somna inatt sen.. Men men, det löser sig. :)




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hmm, intressant lista :o. Ska sno det senare :)



SV: Ja, jag trivs faktiskt jävligt bra här :).



<3

2010-02-09 @ 18:02:13
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0