♥ Söndagskväll;

Heej!

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll då vi ska bädda upp grejerna jag ska sova på och så ska vi väl umgås allihopa ett tag och ha roligt innan det är dags att sova. Ska upp tidigt när vi far vidare till Örebro innan 10 slaget och vi kommer vara där i princip hela dagen kan jag tänka mig. Kommer förmodligen att ta ett par bilder eller så också.
Ska försöka skriva ett inlägg innan vi åker dit och så ett efter när vi kommer tillbaka. Får helt enkelt se hur det blir sen då ;). Sov en endast 5 timmar inatt så jag är ganska så trött nu och kommer antagligen lägga mig inom beloppet om 2 timmar..

Så vi hörs imorgon, god natt då!   ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Ja, jag äger ju en kökskniv ;). Haha, var i Italien bara en dag typ :P

<3

2010-03-01 @ 02:04:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0