♥ Söndag;

God morgon alla! :)

Har vaknat o käkat frukost och håller just nu på att redigera lite bilder från karaoke kvällen igår.
Sent igår kväll så bestämde jag mig för att se på en film på min dvd som visar svartvit bild, jag fattar inte vad som hänt med den och det hjälpte heller inte att slå på den.. Hehe
"The Perfect Man" med Hilary Duff såg jag, men sneglade mest på den då jag låg i min säng och smsa samtidigt med Jenna som satt i bilen och hade tråkigt. Filmen har jag ju sett ett antal gånger så jag visste ändå hur den slutade.

Idag håller jag på att tvätta kläder, tvättmaskinen låter som om det dundrar i hela huset haha
Sen ikväll så när pappa kommer och hämtar Johanna som har varit hos oss i helgen så ska jag även träffa min farbror Nick som ska åka hem till sig i GBG. Har inte hunnit träffat honom under tiden han varit där hos pappa men kommer nog träffa han fler gånger senare ;)
Sen ska jag också hinna plugga som har med läsning att göra. Jag måste bara hitta motivationen till att "orka" sitta tyst och läsa. Har supersvårt för att bara sitta still haha ^^

Har du nå planer idag? :)

Skriver mera sen, puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaa, man kan ha verkligen roligt utan alkohol. Det tycker jag iaf :P :).



Skulle vara härligt om snön var borta men nää, kommer finnas i ett tag till :P



<3

2010-02-07 @ 12:02:06
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Nick

2010-02-07 @ 14:26:01
Postat av: nick

Hejsan Angelica!

Jag hoppas att du förberett dig på en bamsekram!!

2010-02-07 @ 14:27:24
Postat av: angelica

SV till Nick: Hahah ja det har jag :D

2010-02-07 @ 14:45:28
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0