♥ Sömnberoende;

Har precis kikat klart på CSI MIAMI, spännande avsnitt som vanligt. Hehe (a)
Har blivit trött av att bara chilla i sängen så jag ska väl antagligen krypa tillbaka ner och sova om ett tag. Ska upp tidigt, börjar 8.30 och slutar 12.45 så sköönt alltså! FREDAG

Usch nej nu sitter jag och gäspar och det dröjer väl inte länge innan ögonen slocknar. Jag älskar att sova, jag älskar sömn! Hatar när väckarklockan ringer på morgonen och man tänker alltid "neeej, inte nu" Man sover som bäst just när klockan bestämmer sig för att ringa. Inte roligt.. ^^

I alla fall så hörs vi mer i morgon när jag kommit hem, men då ska jag även packa.

God natt o sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0