♥ Snart är det helg!;

Tja!

Kom hem för ett tag sen och nere på stationen så missade jag bussen för att tåget var försenat och jag orkade knappast stå där och vänta på nästa buss som skulle gå en halvtimme senare. Då bestämde jag mig för att gå, jag hade i alla fall musik i öronen så det gick jag i takt till. Var hemma på en halvtimme, innan bussen kommit hit till och med. Haha men så har man fått lite extra vardagsmotion idag då, det känns bra :)

Just nu sitter jag och lyssnar på radion men det bara brusar, och den enda gången den inte brusar är när jag håller i stereo sladden. Jag antar att jag får sitte där bredvid sen då. Haha ;)


Skriver mer sen, puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Duktig flicka som tog promenad istället för att åka kommunalt :P.



Haha men varöfr inte lyssna på datorn för?? asså live genom deras hemsida :D



SV: Ja, jag förstår inte heller hur jag får det stökigt här hahah :D



Haha exakt, så jag ska hela tidne påminna dig om att inte KLAGA Eller SKYLLA på andra :D



<3

2010-02-04 @ 14:40:03
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ouelle

Så jobbigt med radion, min var likadan fast jag köpte en ny.

2010-02-04 @ 16:28:43
URL: http://youroverrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0