♥ Sista dagen i skolan på länge;

God morgon!

Prosit till mig som precis nös och har åkt på en förkylning, tusan också! -.-
Sov inte så jättebra i natt då när jag nästan halvsatt upp och lutade mig på kudden. Näsan var helt täppt och jag tycker det är sjuuukt obehagligt att ligga ner i sängen och knappt få luft när man sover..Blä på det!
Men nu när jag stigit upp har det blivit lite bättre i alla fall så..

Just nu sitter jag och försöker trycka i mig en smörgås trots att jag inte är hungrig, men man måste ju äta för att överleva.. Vem vet, det kanske är slut i matsalen när man kommer dit? Det skulle inte förvåna mig ett dugg...

I alla fall, efter skolan ska jag storhandla med mamma och sedan kommer jag hem och skriver ett inlägg.
Idag så ska vi bara se på filmen "The boy in the striped pyjamas" och ha matteprov vilket jag tänker skippa..^^

Hörs sen puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir frisk snart :)

2010-02-26 @ 07:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0