♥ Provdag;

En tidig torsdagsmorgon och jag har duschat, klätt på mig och just nu käkar jag frukost och läser igenom alla anteckningar så jag vet att jag kan allting till provet som börjar kl 10.00. Vi får ca 1 timma och 30 minuter på oss och det ska väl fungera bra, för mig i alla fall. Men jag blir skit stressad när jag ser folk som skrivit klart och som sedan går iväg.. Jag får väl ha musik i öronen så jag kan koncentrera mig bättre. Vi får se hur det går :)

Efter provet så är det lunch och sedan datorkunskap för mig dårå.. Är hemma innan 2 hoppas jag men då ska jag fortsätta plugga matte och även där har vi prov nästa fredag!?!?! heeeelt sjukt, vi hade ju prov i förrförra veckan. Jag menar vi har 3 lektioner på en vecka så vi har haft 6 lektioner sen det förra provet och hur kan man förvänta sig att man ska kunna klara provet när man knappast gjort klart kapitlet?? Seriöst alltså!? Haha jag vet att man kan ta hem böckerna och plugga men jag är inte så bra på att plugga matte hemma. Ifall jag behöver hjälp så finns det ingen som kan hjälpa mig och förklara...^^



Skriver mera senare när jag kommit hem och då berättar jag hur provet var upplagt.. Önska mig lycka till, men jag kommer inte säga **** ;) hahaha




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Nja, vissa saker av naturgodis är gott me ninte allt :p



Ja, det har det faktiskt :D

2010-02-18 @ 08:28:17
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0