♥ Plugghäst jag blivit;

Tjo!

Skoldagen har gått otroligt fort vilket är skönt men ändå vill man ha mer tid på sig att plugga. Det är nu pluggandet tar fart, två veckor innan sportlovet och APU.
Såhär ser mina två veckor ut jag har framför mig:

Måndag (idag): Svenska uppsats och språkriklighet, kommunikations läsn./uppgifter, plugga till ULS provet.

Tisdag: Plugga matematik, ringa och prata med APU-platsen, göra klart musikuppsatsen och fortsätta plugga till ULS provet.

Onsdag: Se på teater 13.00 - 14.10 i aulan, inlämning musikuppsats, plugga till ULS provet

Torsdag: ULS PROVET!, speech i engelska, plugga matematik

Fredag: Uppsats och språkriklighet

Måndag(22/2): stor föreläsning Temadag internet/spelberoende 9-15 sedan diskussion, uppsats och språkriklighet

Tisdag: Plugga matematik, uppsats och språkriklighet, kommunikations uppgifter

Onsdag: Läst klart engelska boken "The boy in the striped pyjamas", uppsats och språkriklighet

Torsdag: Svenska uppsatsprov 8.30 - 11.00, plugga matematik, plugga engelska

Fredag: Se filmen "The boy in the striped pyjamas" + diskussion efteråt




Som ni kanske ser så kommer jag vara ganska så busy nu precis innan sportlovet men det ska bli så skönt att få vara "ledig" från skolan i nästan två månader! :) Men det kommer säkert in mycket mera plugg än sådär kan jag lova.. Haha

Nu ska jag ta fram böckerna och börja plugga!




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahaha vad kan du ha lärt dig igår då? :o :) nyfiken



Hahah, äntligen blir du till en plugghäst också :D

<3

2010-02-15 @ 21:42:38
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0