♥ Pluggar så att jag kanske somnar;

God kväll alla!

Nu har jag pluggat länge nog eller nej det vet jag ju inte.. Kanske borde plugga mer om det ska resultera i bra betyg så..Men just nu håller jag bara på att läsa och läsa och det gör mig trött. Jag kommer säkert somna snart eftersom ögonlocken inte vill hålla sig öppna men ska försöka i alla fall.

Imorgon ska jag upp tidigt som vanligt och bege mig till skolan men innan dess ska jag köpa frimärke och posta brev ;) Vi ska även se på teater i skolan imorgon och sedan diskutera kring det vi såg, sen när det är dags för musik så ska jag lämna in min musikuppsats som jag blev klar med för några timmar sen och redovisa samt sjunga en låt.. Hoppas rösten håller imorgon då nu när jag ansträngt min röst genom att sjunga karaoke nu i flera dagar utan att värma upp innan. Aj, aj, aj. Hur kommer detta sluta? :P


Skriver mer imorgon, God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0