♥ Plugga matematik;

God morgon alla glada! :)

Newsflash!: kan bara meddela att det snöar som tusan här, IGEN! usch är så fruktansvärt trött på denna snö och vill att allt ska försvinna omedelbart, på momangen, bums, nu!!!!

Har bestämt mig för att sjukanmäla mig idag då jag endast har 1 lektion och de lektionerna brukar oftast vara oförberedda lektioner och så får vi uppgifter. Och jag tänker då ändå inte sitta fast på tåget 1 timme för en liten lektion. Tågen är ju som sagt fortfarande försenade och det är 30 minuters trafik. Så jag tänker tillbringa min dag genom att försöka plugga matte eftersom att jag har det sista matteprovet på fredag innan lovet. När jag kommer tillbaka från min APU i april så har jag bara det nationella matteprovet att oroa mig för. Hårdträning med andra ord.

Senare idag så ska jag ta och åka till min APU plats där pedagogerna ska få träffa mig, ta kort på mig och sätta upp i deras hall så alla föräldrar får information om vad det är som pågår, varför jag är där osv. Ska bli roligt! :)

Nu ska jag ta och käka frukost och sedan börja med plugget!
Skriver mer senare, puss

Kommentarer
Postat av: Becka

sv;hihi ja nu blir det nog godmorgon :P

Var går du på gymnasie?:)

2010-02-23 @ 10:16:10
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: Becka

sv;nej jag går bara i 8:an :P

2010-02-23 @ 10:25:01
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0