♥ Onsdag;

Good morning ♥
Läste knappt nåt i boken igår kväll. Trots sova middag grejen så var jag tröttare än någonsin igår kväll ca 23.30.
Ska snart börja läsa igen och sedan plugga engelska. Har fått i mig en frukt som frukost i alla fall om det är nåt som räknas? Har haft jättedåligt med energi och ork den senaste veckan och svårt att få i mig mat. Men som tur är så börjar det faktiskt lösa sig så imorgon är jag tillbaka i skolan :). Vi har programdag imorgon och ska alltså vara i kulturhuset och lyssna på en föreläsning om narkotika osv, ska bli väääldigt spännande tycker jag.

Nej men nu så ska jag hoppa in och ta en vaaarm dusch och sedan plugga. :)
Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0