♥ Onsdag morgon;

God morgon god morgon! :)
Har sovit ganska så bra med tanke på igår och sen så gick jag och la mig vid 22.30 efter pluggandet. Somnade typ på en gång. Det har blåst sjukt mycket inatt att jag trodde glaset skulle spricka, usch.
Just nu har jag precis fått i mig frukost och är snart klar att bege mig till skolan.
En lite kortare dag blir det idag eftersom musiken är inställd bara för att vi har en uppsats som vi ska göra. Är snart klar med den så jag behöver inte oroa mig för den, inte just nu i alla fall. ;)

Kabeln som jag inte kunde ansluta till touchi fungerar äntligen nu och det var en bild jag skulle visa när jag har glasögon (jassas glasögon) haha :P visst ser jag smartare ut va?...En aning kanske (a)


Skriver mer sen när jag kommit hem. Ha en bra dag! Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hahahah du får typ större ögon med de glassögon men söt :P



SV: Okej, härligt att det rullar bra för dig i slutet. Gjorde iofs för mig med :P



Hahah, jag somna inte förrän kl.02. ALlt pga energidrycken jag drack :P



HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA du ba ''SHIT, FERHAT är snart här med energidrycken :o'' hahhaahhaha



<3

2010-02-03 @ 08:07:20
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: filippa

söt header gjort den själv? :)

2010-02-03 @ 17:14:34
URL: http://filippajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0