♥ Onsdag morgon;

God morgon! Sovit gott? Jag har i alla fall sovit som en stock trots att jag gick och la mig sent och vaknade för lite mindre än en halvtimme sedan.
Just nu sitter jag och käkar frukost. Ja, framför datorn. Inte vill jag sitta själv ute vid köksbordet alldeles ensam, då slår jag hellre på datorn och kollar bloggen. Hehe ^^

Lååång dag idag, slutar halv 5. Jag får se om jag nu kommer hem, om tågen fortfarande strular. Det vet man aldrig men jag är nästan säker på att det kommer vara förseningar i princip hela tiden. Men jag tänker inte ta en tidigare buss för det, eller en ännu tidigare än vad jag redan tar.. Jag kommer till skolan när jag kommer helt enkelt.


Skriver mer om min dag senare för nu måste jag sjunga upp lite eftersom jag ska sjunga senare idag och då är det bra att ha rösten uppvärmd. ;) Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0