♥ Night;

God kväll! :D

Hade glömt bort att det inte är Andra Avenyn förrän den 3 mars då det är OS, piss påå det säger jag bara!!
Har läst på lite om "språkriklighet och uppsats" inför uppsatsprovet imorgon bitti kl halv 9 när man är som tröttast och surast på tågen som är försenade.

Ja, vad ska jag nu sysselsätta mig med nu ikväll då? Kanske slå på dvdn och se på en film eftersom att det var ett tag sen jag såg nåt på min svartvita-bild dvd. Hehe ^^ Nå annat finns ju inte på tvn att se på...

Aja, jag kommer nog på nåt. Nu ska jag i alla fall gå och göra mig en kopp varm te som är bra för min hals och bara chilla, samt lyssna på musik som vanligt. ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0