♥ Näst sista dagen;

Tjo!

Kom precis hem efter en väldigt lång dag känns det som. Dagen börjde med ett uppsatsprov där man fick 7 olika alternativ att skriva om. från 8.30 till 11.00 fick man sitta men jag vart klar kvart i 10 så jag satt ett bra tag i alla fall. Sen blev det fika med klassen eller med halva klassen rättare sagt. Lunch och sedan datorkunskapsprov. Det var mycket svårare än vad jag trodde haha.. Mindes inte hur man började men jag mindes efter ett tag. ^^ Hjärnsläpp eller vad?
Och klumpiga jag glömde som sagt matteboken kvar i mitt skåp i skolan och jag har prov imorgon, smidigt av mig..


I alla fall om ett tag så ska jag väl ta fram nåt ur frysen och tina upp och sedan ställa mig och laga.. Vet ej vad jag finner där men jag får vänta och se.. Höhö

Skriver mera sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0