♥ När hade snön tänkt att försvinna då?;

Heej! Kom hem för ett tag sen och kände att jag var hungrig så jag ställde mig och lagade middag på en gång. Köttfärssås med spaghetti blev det, lätt o snabbt att göra också ;)

Dagen har varit så seg och jag kände mig inte så positiv när jag väl satt på engelska lektionen imorse när vi skulle få nåt oförberett prov, som ett nationella kan man säga. En uppsats som skulle vara på nån sida typ och skulle handla om musik och så skulle man svara på lite frågor. Man fick välja mellan två alternativ, det första var att skriva om något musikminne man hade som var för de som inte ville satsa på mer än G och så var det andra som man skulle skriva om hur olika musikstilar påverkar oss människor. Jag skrev definitivt om det andra alternativet eftersom att jag kände att jag ville skriva mycket, långt och att jag har så mycket åsikter kring det, så det passade mig perfekt! Haha
Men innan vi började så sa min engelska lärare "När ni känner att ni inte vill skriva mer så läääääääs, lääääääs gärna igenom det ni skrivit flera gånger och gör inte som Angelica och bara lämna in utan att ha tittat igenom det!"
Jag sa:" :O:O:O:O what?? Snacka om jag känner mig utpekad eller vad?!" HAHAHAHAHAHA ^^


Men i alla fall så nu om ett tag kanske jag ska plugga lite inför imorgon och så.. Och dessutom så blev jag så arg när vår mattelärare inte hade rättat matteproven idag heller! Jag sa: "Meeeeen hur läääääänge ska jag behöva vänta på att få mitt proooov tillbaka??!?!"
Hahahahah så jag får helt enkelt ha tålamod att vänta tills på fredag! Men jag blir super besviken om det visar sig att jag fått IG och gått och väntat så länge på att få det bekräftat hahahaah


Jaha, vad ska jag klaga på mer idag då?? Hmm... JO! Det är typ snöstorm här och jag undrar när den här snön som jag blivit så sjukt trött på ska försvinna?!?!?! JAG VILL HA SOMMAR NU!

Tack för mig! hahahaha



Skriver mera sen! Puss


Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Hej! Jag heter Morgan och har en frågestund i min blogg just nu. Tänkte fråga om du vill fråga en eller flera frågor till mig? Jag tycker att det är roligt att svara :D Om du ser detta som spam ber jag om ursäkt och får önska dig en trevlig kväll! KRAM

2010-02-03 @ 17:26:58
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha nehe, men såg ut som att du fick större ögon iaf :p



Nej, ska dricka de sent som nu för att bli pigg hela natten :P



Hahahahaha men vad kul att du tänkte på att ''jag var på väg till dig'' HAHAH :D



<3

2010-02-03 @ 21:47:30
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har det jobbigare och jag klagar inte ens lika mycket som dig :o hahah

2010-02-03 @ 21:47:58
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men oj. 1 vecka för att rätta prov. Det är ingenting :P Ibland får man vänta längre.

2010-02-04 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0