♥ Myskväll;

Senare ikväll så ska vi baka kladdkaka har vi bestämt och ha lite glass på, väldigt mumsigt faktiskt! :)
Sen så kom jag på att det är första deltävlingen på Melodifestivalen ikväll som jag kan kika på när mina planer som jag hade blev inställda tyvärr.. Sent ska jag vara uppe så jag sover lääänge imorgon och så måste jag nog plugga lite också, bäst att göra det när man ändå har tid till det som man kanske inte har nästa vecka..
Men i alla fall så får jag göra det bästa av kvällen helt enkelt och ta vara på ledigheten..Hehe^^

Men ha en bra kväll så skriver jag mer antingen senare eller first thing in the morning! :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Sarah - finlandssvensk

oh jag vill baka också ^^

2010-02-06 @ 19:46:16
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahah det är coolt för jag själv är cool (A) :)



Jag tycker Wayne var bäst men gaga såg roligast ut :P. Fifan vad mina kompisar garva hahaha :D



Herregud, nej Bills frisyr passar inte mig :P

2010-02-07 @ 01:44:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0