♥ Mys;

Har precis värmt en kopp oboy och lagt i en klick grädde ovanpå. Såå smaskens! Haha men på lördagar får man faktiskt vara onyttig och eftersom jag inte ätit nå onyttigt på hela veckan så "förtjänade" jag denna kopp med oboy! Haha ^^



I know, jag är knasig. Kanske för att jag egentligen är övertrött eller nånting. Btw så höll jag faktiskt på att somna till filmen som jag såg igår tills Jenna ringde. :p Haha

Men i alla fall... så ska jag kika om det kommer nån rolig film på tv eller nåt.. Får hitta på nåt helt enkelt så tiden går fortare. Borde egentligen bli klar med min musikuppsats som ska vara inne och redovisas på onsdag nästa vecka. Hjääälp jag måste öva på att sjunga till låten jag ska sjunga :o:p men det löser sig alltid! :)




Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

SV: tack! :)

2010-02-13 @ 22:48:44
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0