♥ Mycket plugg;

God kväll alla! :)

Om ett tag så ska jag fortsätta plugga till svenska uppsatsprovet som är på torsdag morgon, läsa igenom "The boy in the striped pyjamas" lite lätt så jag påminns en aning om vad som stog. Vi har prov på det imorgon bitti och jag hoppas då att tågen fungerar som de ska eftersom att jag helst inte vill komma in försent om missa hela grejen.
Pluggade även matematik tidigare idag och det gick väl mindre bra och jag lärde mig ingenting. Funderar på att inte skriva det provet på fredag.. Ska även ställa mig och sjunga imorgon på musiken samt redovisa min musikuppsats, kul! Datorkunskaps prov på torsdag också. Sjuukt mycket plugg sista veckan såhär innan sportlovet. Fattar inte varför allt ska ske just nu när vi haft veckor då vi inte gjort ett piss.. Aja ska inte klaga, finns dom som har det värre.. ^^

Sen ska jag lägga mig ner framför tvn och se om det finns nå bra program ikväll.

Skriver mer imorgon, Ciao o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0