♥ Måndag;

Hello! Idag har det varit en ganska så okej dag förutom att svenskan o matten var lika dryga som de lektionerna alltid är..
Jassa som var så glad som precis flyttat hemifrån ringde mig idag när jag satt på lektion och frågade om jag ville storhandla med henne :) sött va? att hon just ringer mig av alla människor. :) I alla fall så hade vi trevligt men hon drog verkligen ut på tiden så mycket som det bara gick i affären. Vi gick huller om buller som resulterade i att det gick 1 timme innan vi blev klara. Sen så följde jag med henne hem och vi käkade o snackade osv, väldigt trevligt. Vi planerar att umgås på lördag och baka den dära hemgjorda pizzan som vi planerat sen i somras, så den ska äntligen bli av nu !! :D weei

Nu för en kvart sen kom jag hem och jag är verkligen suuuupertrött!! Haha men jag sitter nog uppe till 00 i alla fall :P^^

Skriver mer imorgon, nu ska jag ringa några samtal ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo jag frös ihjäl eller det gjorde mina ögonfransar i alla fall haha :). Nej då, jag lever.

Haha jao, men nu klarar jag inte mer kyla. Så det behövs, bäst att köpa nu sen kan ja ju använda det till nästa vinter också :D



Haha gör det, sen får du göra en kort recension på bloggen så jag får veta :D.



Hahah jag hoppas det blir bruna och inte svart :P



<3

2010-02-01 @ 21:40:43
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härligt att din kompis har flyttat :P. När är det din tur? :P



SV: Såklart, så man vet vad man behöver köpa :)

2010-02-01 @ 21:57:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0