♥ Lördagsmorgon;

God morgon! :)

Väckt vid halv 8 av Travis som står och skriker "Anci!!" från trappan. Går upp och leker och busar med honom och man får sig verkligen ett gott skratt. Han får mig alltid att skratta! :) Just nu har vi "Händige Manny" på, på TVn och vi sitter och myser han och jag i soffan. :)

Om ett tag när resten kommit upp så ska jag hoppa in i duschen och klä på mig, för just nu sitter jag bara i mitt fuula nattlinne hahaha :P


Vet ej vad som händer idag, det enda jag vet är att jag sitter barnvakt åt småglinen medan Karina skjutsar Morgan till sin träning. ;)


Skriver mera senare, puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: jaa, dt är bra att det inte finns tobak i :)

2010-02-20 @ 09:46:40
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha jaa, fille är en klättarapa :)



Hahah äntligen så säger nån att den inte kmr sakna snön. Det tvivlar jag på, nästa vinter kommer du säga likadant ''vill ha snöööö'' :P

2010-02-20 @ 09:47:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0