♥ Kväll;

Nu har jag äntligen pluggat "klart" eller nåt sånt hahah men måste i alla fall öva mera på stavningen på orden i engelskaläxan. Vill ju definitivt ha alla rätt som jag brukar få men just nu handlar kapitlet om "Crime and Offences" och det är extra låånga och krångliga ord man ska kunna stava till och veta vad de orden betyder.
Har också hunnit duschat och se på CSI och bara för att få lite extra inspiration till att plugga engelska så bestämde jag mig för att kolla på det programmet. Det hjälpte inte så mycket kan jag ju säga men avsnittet var intressant i alla fall. Haha ^^
Ska antagligen plugga liiiiite liiiiite till och skriva lite mer på msn innan det blir dags för att skutta till sängen och sedan sova. ;)


Slutar tidigt imorgon och ha lovat att följa med Samira när hon ska tatuera sig! :) Ska bli så sjukt spännande att se hur det hela går till. Jag ska ju som sagt också tatuera mig nångång men det blir inte förrän till efter sommaren dock men men.. Hehe

Skriver mera imorgon, God natt alla! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0