♥ Home at last;

Åh hjälp min hjärna är totalt sluuuut! GAAAH! Vi satt och gjorde nåt gammalt prov i engelska från nationella, läsförståelse. Så jobbigt men satt faktiskt tiden ut (1 timme och 20 minuter) och läste igenom allt jag skrivit. Min hjärna är punkterad just nu. När jag pratade med pappa så skulle jag berätta vad vi hade för prov och det skrämde mig att jag först inte kom ihåg om det var på svenska eller engelska haha. Sen hade vi lite "pappa-dotter" snack och det var roligt :)♥ haha men i alla fall så...

Senare så ska jag laga TACOS! åh det är typsikt fredagsmiddag :) Har inte käkat det på länge så det ska faktiskt bli gott! Jag har nästan fått tillbaka matlusten :D åt yoghurt imorse och fick i mig två hela pannkakor i skolan...Hehe inte mycket men en bra början i alla fall.. :)


Aja vi hörs mera sen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Marwa

Hejsan !

Titta gärna in i min blogg <3



Svara gärna i DAGENS FRÅGA !



Kram ♥

2010-02-12 @ 15:06:47
URL: http://thisismypinklife.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: ja, jag har sett en häst plugga :o men det är sällsynt ;)

Ja men klagar man så kommer det mer haha :D

2010-02-12 @ 16:03:07
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: haha det var ett bra tips men du borde ha sagt det innan jag la mig (a) i alla fall, jag somnade i två timmar vilket var på ett sätt bra med samtidigt dåligt :P



Hahah, konstig nog att du inte har sett en häst att plugga :o. Du måste ha hästkompisar i din klass också

<3 ad

2010-02-12 @ 18:19:44
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0