♥ Härligt!;

Goood morgon allesammans!

Sov hela natten igenom trots att jag gick och la mig sent och vaknade för en halvtimma sen så är jag rätt pigg..
Det är "att vara nere" grejen kan ta sig! Haha. Jag bestämmer att jag vill vara glad! :)

Just nu sitter jag faktiskt och äter frukost. (believe it or not) Även om det endast är en tallrik med naturell yoghurt så har jag fått tillbaka en aning av matlusten vilket är såå sjukt bra! I alla fall så ska jag iväg till skolan om ett tag och det blir en kort dag, slutar kvart i 1 och thank God att det är FREDAG! Wiiho (a)

Aja, skriver mera senare, puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha joo hästar kan plugga :P



hehe, finns inget bra och skriva just denna period, alla är fan deprimerade o klagar över allt o alla :P

<3

2010-02-12 @ 07:42:43
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0